مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:402022-12-31سياسي

جان فدا| نگارش کتاب «نگین مقاومت» با محوریت شهید سلیمانی به قلم دری نجف آبادی


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از تدوین و نگارش کتاب «نگین مقاومت» با محوریت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این کتاب دو روز بعد از شهادت سردار سلیمانی به رشته تحریر در آمده و به زودی چاپ و منتشر خواهد شد.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از سردار سلیمانی بعنوان شهید اسلام و قرآن و اهل بیت و شهید امامت و ولایت یاد کرد و گفت: شهید مقاومت و شهید بین المللِ اسلامی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین شهید ابومهدی المهندس و همراهان و همسنگران این دو بزرگوار سه سال گذشته به دست جنایتکاران صهیونیست استکباری و ترامپ و مزدورانِ او مظلومانه در مسیر فرودگاه بغداد مظلومانه به شهادت رسیدند و روح ملکوتی آنها در شب جمعه 13 دی ماه به ملکوت اعلی الهی پیوست.

وی با بیان اینکه شهادت این بزرگواران تحولات عظیمی به خصوص در دنیای اسلام و در دنیا به وجود آورد، افزود: هرچند بروز برکات حاصل از شهادت این بزرگواران نیازمند زمان است، ولی برکات فراوانی برای دنیای اسلام به همراه خواهد داشت و بر اساس آن هم  دشمنان ما را رسوا و هم دوستان ما را امیدوار خواهد کرد و در کلّ نظام عالم  تأثیر خواهد داشت.

دری نجف آبادی با بیان اینکه خونِ پاک اثر خود را دارد و جنایت هم آثار خودش را دارد،خاطرنشان کرد:  به برکت خون شهید سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| نگارش کتاب «نگین مقاومت» با محوریت شهید سلیمانی به قلم دری نجف آبادی

جان فدا| نگارش کتاب «نگین مقاومت» با محوریت شهید سلیمانی به قلم دری نجف آبادی